niedziela, 27 listopada 2016

Największymi swoimi wrogami, jesteśmy my sami.



Hejka. Jak się macie? U mnie całkiem okej. Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną dawką inspiracji. Będę to zdjęcia z tumblr'a. Są tu przeróżne zdjęcia i mam nadzieję, że spodobają się Wam tak samo jak mi. Mam fajne pomysły na posty na grudzień i mam nadzieję, że już nie możecie się doczekać. U mnie coraz większe zmiany. Staram się rozwijać i robić to co kocham. Mogę powiedzieć, że już jestem coraz bliżej mojego celu, ŻEBY BYĆ TĄ JULKĄ Z PRZYSZŁOŚCI, KTÓRA ROBI RZECZY, KTÓRE SPRAWIAJĄ, ŻE SIĘ SPEŁNIA. Mam nadzieję, że wy też tak macie i robicie to co daje Wam radość. 














9 komentarzy:

  1. Ciekawe inspiracje, masz dobry gust.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz i stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne inspiracje, uwielbiam klimaty b&w! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Inspiracje nie dla mnie, za bardzo samobójcze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Tumbrl'a i spędziłabym przy nim calutki czas wolny! Super post,miło się go oglądało jak i czytało :) Pozdrawiam - Wiki
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne inspiracje, ale nieco nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe inspiracje, choć wole bardziej optymistyczne.
    Pozdrawiam
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam inspiracje tylko bardziej żeby sobie humor poprawić więc muszą być pozytywne :)

    Zapraszam na mojego bloga! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham Tumbrl'a i gdybym mogła spędzałabym tak całe dnie
    A inspiracje jak dla mnie wole takie tumblry w takim klimacie

    OdpowiedzUsuń
  9. Awesome post! Lovely quotes*
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Motywuje mnie on do dalszego blogowania! :)