piątek, 11 listopada 2016

Daj mi swój uśmiech, a ja ci oddam swój

Cześć. Jest już listpoad, po prostu nie mogę w to uwierzyć. Ten czas tak szybko mija, że jest to wporst niewiarygodne. Nie mogę doczekać się już Świąt Bożego Narodzenia. Potrzebuję dłuższej przerwy od szkoły. Nauka jest wykańczająca. Teraz zaczyna się już wszystko układać. Cieszę się, że wybrałam tą klasę, ten kierunek, czuję, że to jest to. Ludzie są niesamowici . Wiecie co mi się najbardziej w nich podoba? Że jest trzydzieści różnych osób, każdy jest wyjątkowy, każdy ma inne zainteresowania, hobby a i tak potrafimy się dogadać. Zupełne przeciwieństwo do tego co było w gimnazjum, ale oczywiście tamtą klasę również dobrze wspominam. Nie zanudzajac Was już, zapraszam do oglądania zdjęć, co prawda są z końca wakacji, ale jak dodamy do tej stylizacji rajtki i jakąś kurtkę to można wyjść tak na dwór. Zapraszam :)



















Sukienka - ZARA
Torebka - ZARA
Buty - New Look

9 komentarzy:

  1. Też mam już dość i nie mogę się doczekać dłuższej przerwy, ale nie trzeba wytrzymać. Bardzo fajna stylizacja
    Pozdrawiam
    http://cottonon.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak czas szybko leci zanim się obejrzymy będą juz święta a nawet ferie :)
    Ja ten tydzień spędziłam w domu bo chora wiec można tak powiedzieć ze odpoczelam ;-;
    Bardzo ciekawe zdjęcia ^^
    Pozdrawiam

    http://it-was-coolfern.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś nie przepadam za świętami. Nie czekam na nie tak szczególnie. Lubie je, bo wolne. Nic więcej. :)
    Dość nauki też mam, ale daję radę!

    Cudnie wyszłąś na zdjęciach, stylizacja boska! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem w szoku że czas tak szybko leci. Świetnie wyglądasz x

    OdpowiedzUsuń
  5. Najgorsze jest to, że człowiek uczy się przez całe życie :P chociaż patrząc na niektórych to może i lepiej
    Fajne zdjęcia :D u mnie w tym momencie mogę powspominać jesień, bo wszędzie leży śnieg ;)
    Zapraszam na mojego bloga thediize.blogspot.com (jeśli dodasz komentarz to będę wpadać częściej do Ciebie, bo tak mi łatwiej) :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak, czas bardzo szybko leci, juz listopad a niedawno był początek wakacji... Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Good pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zdecydowanie wolałam swoją klasę z gimnazjum. Ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna sukienka! Ja jestem w gimnazjum i kocham swoją klasę, mam nadzieję, że jak będziemy się żegnać to nie stracimy kontaktu, a w wymarzonym liceum znajdę równie wspaniałych przyjaciół :)
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Motywuje mnie on do dalszego blogowania! :)