niedziela, 11 września 2016

Powrót?

Cześć? Nie było mnie tu parę dobrych miesięcy, ale sami rozumiecie, egzaminy, przeprowadzka, wyjazdy, nowa szkoła. Pomimo, że byłam na zdjęciach to jakoś nie miałam wewnętrznej siły, żeby coś napisać. Wena "odpłynęła" ode mnie i wcale nie chciała wrócić. Teraz chciałabym Wam obiecać, że będę z Wami regularnie, że moje postanowienie noworoczne będzie spełnione, ale sama nie wiem, czy dam radę, Chcę podziękować osobą, które ze mną zostały i na pewno jak będzie się coś tu pojawiać to nie pożałują, W ostatnim czasie miewam pewne wahania nastojów, coraz częściej jestem przygnębiona, ale staram się z tym walczyć. Dlaczego tak jest? Przypuszczam, że już coraz częściej myślę o przyszłości i tym co mnie w niej czeka. Już nie przedłużam i zachęcam to oglądania zdjęć.












Spodnie - ZARA
Tank top - Cubus
Buty - Big Star
Kurtka - Second Hand
Przesyłam buziaczki i widzimy się w kolejnym poście lub na moim snap'ie @kramcia12 
P.S przepraszm z góry za jakość zdjęć 

8 komentarzy:

  1. Miło, że wróciłaś, mam nadzieję, że na dłużej :)
    Świetna kurtka :)
    Pozdrawiam :)
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Powodzenia, oby udal Ci się powrót :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że wróciłaś. Super kurteczka :)

    Pozdrawiam, panisarencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze piękna! Czekam z niecierpliwością na następny post.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna stylizacja i zdjęcia jakościowo też oki :)
    super, że starasz się wrócić, pamiętaj, żeby się nie poddawać. a ludzie, którzy chcą to i tak będą przy tobie :)
    trzymam kciuki, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Również teraz poszłam do nowej szkoły, wiec powodzenia dla nas :)
    Genialne zdjęcia, śliczna stylizacja.
    Buziaki ♥
    http://kamila-mackowiak.blogspot.com/2016/09/podsumowanie-wakacji.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny outfit, ale nie wiem czy w moim stylu. Powodzenia w dalszym pisaniu, dużo weny i pozytywnego nastawienia na przyszłość ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta kurtka jest mega śliczna , śliczne zdjęcia ;)

    http://letterdeceased.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Motywuje mnie on do dalszego blogowania! :)