niedziela, 20 marca 2016

URODA

Cześć! W tym tygodniu miała pojawić się moja sesja zdjęciowa, ale niestety te ostanie dni zimy nie dały mi o sobie zapomnieć i na twarzy wyskoczyła mi opryszczka. Już byłam załamana, bo nie miałam nic do opublikowania, ale wtedy pewna firma wysłała mi parę kosmetyków do testowania. Gdy zobaczyłam te produkty to zaczęłam się w duchu śmiać, bo były to kosmetyki z Barbie. Zaczęłam je testować i byłam naprawdę zadowolona. Jesteście ciekawi co dostałam? To zapraszam do oglądania. :)


Cienie są naprawdę mocno napigmentowane i mają świetną kolorystykę.


Pomadki nie zyskały mojej sympatii. Na ustach prezentują się średnio. 


 Lakiery są naprawdę świetne, wystarczy tylko jedna warstwa a już widzimy piękny kolor. Mają dobrą konsystencje, dzięki której nakładana warstwa szybko schnie. Pędzelek jest wygodny i łatwo się nim rozprowadza lakier.



 Do błyszczyków nigdy nie byłam przekonana, ale dzięki tym chyba zmieniam zdanie. Występują w różnych odcieniach i każdy znajdzie coś dla siebie.


 Obie maskary ładnie wydłużają i podkreślają rzęsy. Korektor kryje delikatnie, ale ładnie rozświetla.


 Na koniec zostawiłam dwa produkty, z których jestem najbardziej zadowolona. Jest to bronzer, który po nałożeniu daje naturalne wykończenie makijażu. A jeśli chodzi o róż to jest bardzo naturalny i nadaje ładny koloryt policzkom.



Produkty są naprawdę fajne i oprócz szminek mogę je polecić każdemu. Dzięki różowym opakowaniom są przesłodkie i myślę, że fajnie będzie dalej je testować. Dajcie znać jak Wam się podobają. Przesyłam buziaczki Julia.

14 komentarzy:

  1. Super kosmetyki! Powodzenia w dalszym blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. prosimy więcej takich postów !

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kosmetyki :)
    Poklikasz w linki? Z góry dziękuje :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/03/sheincom.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kosmetyki i mega kolory szminek
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szminki najlepsze, świetne ogólnie kosmetyki! post mega!

    OdpowiedzUsuń
  6. No całkiem ciekawie wyglądają te kosmetyki :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nie słyszałam o tym filmie, więc chętnie mi się czytało o nowościach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaaa, ale super kosmetyki! Marzenie dzieciństwa haha :)
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahahaha, wygląda to z jednej strony komicznie,a z jednej przesłodko. Na pewno bym nie przetestowała tych kosmetyków, ale chętnie wróciłabym choć na chwile do dzieciństwa z lalkami Barbie. :)
    http://theviktoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej nie wypróbowałabym tych kosmetyków, kiedy natknęłabym się na nie w sklepie, jednak są naprawdę przeurocze i byłyby świetnym prezentem dla takiej małej modelki:)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile kosmetyków! Moja mniejsza kuzynka jest taką "laleczką" która lubi podkradać mi kosmetyki i się nimi malować. Myślę, że taki zestawik strasznie by ją zadowolił. Te opakowania są tak urocze, że kojarzą mi się właśnie z takimi kosmetykami dla mniejszych modeleczek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomadki i cienie najbardziej mi się podobają. Nigdy nie używałam kosmetyków tej firmy, ale być może coś zakupię. :D

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna recenzja. Podobają mi się opakowania tych kosmetyków, są bardzo urocze. Po tym odpisie najbardziej przypadły mi do gustu cienie i lakiery do paznokci, a moje ogromne zainteresowanie wzbudziły tusze do rzęs. :) Zapraszam do siebie: http://sopadali.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna paczuszka! Najbardziej urzekły mnie lakiery :)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Motywuje mnie on do dalszego blogowania! :)