wtorek, 1 marca 2016

Przemyślenia

Hejka. Jak się czujecie? U mnie ferie dobiegły końca i ten fakt mnie dobija. Ale pociesza mnie, że już za niedługo są święta wielkanocne.
Jak często macie przemyślenia dotyczące swojego życia? Pasji, przyjaciół, szkoły, ocen? Czujecie się spełnieni w tym co robicie? A może nie do końca? Pewnie te i inne pytań zadajemy sobie przed snem. Porównujemy się do innych, bo przecież ona lepiej wygląda ode mnie, albo więcej osiągnęła. Dlaczego właściwie założyłaś, że więcej osiągnęła? Ludzie nie zdają sobie sprawy z tego, że każdy z nas jest inny, wyjątkowy. Społeczeństwo uwielbia porównywać się do innych, wytykać błędy. Ludzie dołują się, zadręczają problemami, które w większości przypadkach nie istnieją. Jeżeli macie podobne zdanie to dajcie mi znać! 










To już koniec jak Wam się podobało to dajcie znać. Przesyłam buziaczki Julia 

23 komentarze:

  1. to prawda ,że lubimy samo sobie tworzyć problemy..
    Ładne zdjecia :)
    Zaobserwowałam i liczę na rewanż :3
    http://ba3wa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy i fajnie napisany post :) Super zdjęcia i stylizacja w moim stylu, obserwuję i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post, śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba nie być dla siebie przeszkodą! Super post ;)

    High Five?
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcie,a wręcz podobaja mi się !

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia. Śliczna z ciebie dziewczyna :)
    wisienka99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już ferie dawno za sobą. Jeśli chodzi o post cały czas myślę o przyszłości, tym bardziej, że w tym roku kończę szkołę, mam zamiar się usamodzielnić i wkroczę już poważnie w dorosłe życie... rachunki, praca... czas leci strasznie jeszcze niedawno chodziłam do gimnazjum... Świetne zdjęcia jesteś bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. moje ferie już się dawno skończył :(
    jesteś bardzo fotogeniczna, pozdrawiam!

    http://justlovemagic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia!Jesteś śliczna! Ciekawy post! Ferie u mnie już dawno się skończyły,wręcz już o nich zapomniałam...Zapraszam do siebie! aleksandrakozak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. czasami miewam takie przemyślenia. A czy czuje sie spełniona? hmmm chyba jeszcze do konca nie. Na razie wszytsko powoli sie u mnie układa a moim marzeniem i celelm na ten rok jest powiedziec sobie w grudniu ze czuje sie w pełni spełniona

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna koszula. ;) ja podobnych przemyśleń już nie miewam, bo sobie wszystko mniej więcej jakoś poukładałam, wiem czego chcę i do czego dążę i staram się unikać wszelakich porównań, bo od zawsze wszystko robię po swojemu i niekoniecznie tak samo jak wszyscy. i zdecydowanie dobrze mi z tym. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Często mam takie przemyślenia, bardzo podoba mi się koszula :)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz prześlicznie, zauroczyła mnie ta stylizacja
    Jeśli masz ochotę na wspólną obserwację to zapraszam :)
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny uśmiech!:)
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Często dużo myśli przychodzi mi do głowy: a co by było gdyby?, czemu tego nie zrobiłam. Zadręczam się przez to niepotrzebnie, bo tego już nie cofnę. Ja też nie mogę się doczekać Wielkanocy i tego krótkiego, bo tylko parę dni wolnego od szkoły. Piękie wyglądasz. Fajne buty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne zdjęcia! Mega podobają mi się spodnie :D Co do przemyśleń to akurat ostatnio mnie tak na nie wzięło.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  18. dwa pierwsze zdjęcia wygrały!Naturalny, szczery i piękny uśmiech, aż miło się patrzy! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Dokładnie masz racje, ludize lubia wytykać innych bledy, sliczne zdjęcia!:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Motywuje mnie on do dalszego blogowania! :)