niedziela, 6 marca 2016

Mam już wszędzie siniaki, tak się biję z myślami.

Hejka! Jak się czujecie? Tydzień szkoły już za mną i muszę się Wam przyznać, że minęło mi to bardzo szybko i już nawet nie pamiętam ferii. Brzmi to głupio ale nawał nauki potrafi mnie "wykończyć". 
A tak przy okazji Wam też ten czas tak szybko leci? Tyle rzeczy 
się dzieje na raz, że tak naprawdę życie przelatuje nam przez palce. Ostatni post z przemyśleniami bardzo Wam się spodobał, także będą pojawiały się częściej. Zapraszam do oglądania :)










25 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia, czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda ze nie patrzysz w obiektyw, nie widac twoich pieknych oczu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz.Koszula bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna stylizacja, wygladasz zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja, i ogólnie jesteś śliczna!
    Zapraszam Photographyislikedrug.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny outfit. Bardzo podoba mi się torebka
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. doskonały outfit :)

    Kochana mam prośbę... Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
    Bardzo mi pomożesz :* Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie czas też w miarę szybko leci, jednak w aktualnej chwili wolałabym by szybciej, tak jeszcze tylko tydzień szybciej, a potem może już zwolnić :p :)
    Świetna stylizacja, pięknie wyglądasz :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nie przekombinowane, jak to bywa na większości blogów- te dziewczyna powinny brać z Ciebie przykład :)

    super wygląda ta koszula z naszyjnikiem- też uwielbiam takie blyskotki <3

    u mnie podobnie... doba powinna mieć zdecydowanie więcej godzin, bo i ja z niczym się nie wyrabiam, tak ten czas szybko leci grrrr

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda czas niesamowicie szybko ucieka nam pomiędzy palcami. Ale cóż zrobić, trzeba korzystać z tych chwil, które się ma :) Bardzo ładna stylizacja :D

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja. Czas leci, aż za szybko- niestety.

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na szczęście nie mam za wiele nauki, ale nie martw się, bo niedługo ferie wiosenne. Śliczne zdjęcia, pięknie się uśmiechasz :)

    majadepp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi też ten czas tak szybko leci. Fajne zdjęcia. Czekam na więcej. Może post o przyjaźni?

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna stylizacja, jesteś śliczna

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak tak na Ciebie patrzę to jestem dumna. Oby tak dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  16. "Kotek, ślicznaś <3"

    OdpowiedzUsuń
  17. Czas zawsze szybko ucieka, niestety sama
    często to odczuwam. Chciałabym by się zatrzymał
    chodź na chwilę :) cudowne zdjęcia, jesteś piękna !
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Oo tak, czas płynie nieubłagalnie szybko, sama nie wiem kiedy zleciało tyle roku szkolnego, haha :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już się przyzwyczaiłam do tej codziennej nauki po feriach. :)
    Bardzo fajne zdjęcia!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaintrygował mnie tytuł... Nie wiem na ile jest on autentyczny, jednak jeśli chodzi o mnie samą - czuję się tak i faktycznie takie siniaki mam, blizny i wielką wściekłość do siebie. Dlatego chciałam zapytać na ile jest ten tytuł autentyczny a na ile ma on po prostu zwracać uwagę?
    www.tylko-szum.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że pytasz, że zastanowiłaś się nad moim tytułem i go przeanalizowałaś. Z jednej strony ma przyciągać uwagę, a z drugiej mam takie "siniaki". Często zastanawiamy się nad naszym życiem, przyszłością i wtedy nadchodzi wielki strach, obawa, że sobie nie poradzimy. W ostatnim czasie staram się myśleć pozytywnie, chociaż nie zawsze mi to wychodzi, ale i tak się staram :) Gorące pozdrowienia i buziaczki :)

      Usuń
  21. Inspirująca stylizacja ;) a przede wszystkim cudne zdjęcia! 😝

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna jesteś, świetne zdjęcia i stylizacja!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Motywuje mnie on do dalszego blogowania! :)