niedziela, 14 lutego 2016

Snapchat

Hej i czołem. Jak się macie? Dzisiaj chciałabym poruszyć temat snapchat'a. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam tą aplikacje. Nie wyobrażam sobie życia bez niej. Oczywiście to żart, ale dużo bardziej wolę snapchat'a niż na przykład facebook'a. Ostatnio postanowiłam założyć snapa specjalnie dla Was. Stwierdziłam, że będzie to super doświadczenie i Wy będziecie mogli mnie lepiej poznać. Oto moja nazwa - Kramcia12. Teraz tak jak obiecałam w ostatnim poście kolejna partia zdjęć. Nie zanudzam i zachęcam do oglądania i komentowania :)








To już koniec dajcie znać co sądzicie o snapie. Przesyłam buziaczki Julicia :*

17 komentarzy:

  1. I tu widzę wielki minus mojego telefonu- Na windowsie nie ma mojego snapchata ♥ :c

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna koszula! ( Mam taką samą ;D ) Bardzo fajne zdjęcia :) Pozdrawiam!


    zapraszam do mnie: http://rose-mary-rozkminia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam i nie planuję zakładać snapchat :D Po prostu jak dla mnie to już za wiele takich pożeraczy czasu. Śliczna z Ciebie dziewczyna! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie rozumiem fenomenu tej aplikacji. Założyłam snapchata, ale w ogóle z niego nie korzystam. Być może kiedyś zrozumiem na czym polega ten hype. Wiem, jak działa i jak się nim posługiwać, jednak nie wiem, dlaczego zdobył taką popularność.
    Śliczną masz buźkę :)


    www.beauty-of-manga.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna koszula! Też zastanawiam się nad założeniem snapa blogowego ^-^

    ♥ YOZiZiRA.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na razie nie założę, ponieważ muszę uzbierać wierne grono czytelników, i wtedy coś wykombinuję! Życzę powodzenia, pozdrawiam Damian :)

    http://osnapitzmee.blogspot.com/2016/02/16-mae-duze-rzeczy-jak-czerpac-z-nich.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna koszula, nie wiem tylko czy sceneria do końca pasuje. Ja sama snapchata uwielbiam.Można mieć świetny kontakt z ludźmi, nawet takimi, z którymi nie mamy możliwości zobaczyć się na codzień ;) x

    Zapraszam do siebie http://opsmybella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pozytywne zdjęcia ;)
    Ja się nie moge przekonać do snapa ;D wole instagrama ;D
    grlfashion.blogspot.com
    obserwujemy?:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cały outfit jest świetny, a zwłaszcza ta koszula! Co do snapa to też go bardzo lubię :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się mam tak, że od Walentynek walczę z chorobą. Snapchat hm ja mam ale nie używam jedynie przeglądam snapy Deynn, Maffashion... Kiedyś byłam strasznie podjarana tą aplikacją. Ale jest fajna mimo wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie Snapuje raczej chyba ze wiesz ze znajomymi hehe ale tak to raczej Maff

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Świetny blog i post! Stylizacja też cudowna! Obserwuje :)
    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania i komentowania :)
    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  13. Snapek to naprawdę fajna aplikacja! Piękna stylizacja:*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczną masz koszulę :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym bardzo wdzięczna za pomoc.
    Przy okazji odpowiadam na obserwacje :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/02/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Super look :) świetna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia a koszula mnie po prostu zauroczyła.
    Blog Rebeliantki- klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie ma dnia, żebym nie korzystała z aplikacji snapchat. To moje małe uzależnienie
    http://fotoaliceblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Motywuje mnie on do dalszego blogowania! :)