niedziela, 7 lutego 2016

Niby wycieczka

Hejka. Jak tam? Jak się czujecie? Nie wiem jak Wy, ale ostatnio mam super humor, rozpiera mnie energia.  Czuję się naprawdę dobrze. Czy to nie jest ekstra jeżeli możesz "zarazić" kogoś swoim humorem? Ja osobiście uważam, że tak. Pewnie zastanawiacie się dlaczego taki tytuł posta? Już Wam mówię. Ponieważ byłam na zdjęciach z Patką w sumie nie było to jakoś bardzo daleko (około 40 minut), ale krajobraz był taki piękny i stwierdziłyśmy, że zdjęcia wyszły jak z jakiejś wycieczki.  W sumie to krótka i mało ciekawa historia, no ale, dlaczego miałam się z nią z Wami nie podzielić?  Tak jak już wspomniałam zdjęcia są naprawdę dobre dlatego postanowiłam zrobić z nich dwa posty. Za tydzień  zaczynam ferie i wyjeżdżam w góry, więc nie mogłabym dla Was zrobić nic innego, a chciałabym, żeby posty pojawiały się regularnie :) Zapraszam do oglądania :)










To już koniec mam nadzieję, że Wam się podobało i za tydzień druga część zdjęć. Przesyłam buziaczki Julia :*

22 komentarze:

  1. Super post ;) Racja krajobraz ma w sobie magie, zdjecia wyszły przepięknie :* Ładny plecaczek ;)
    Pozdrawiam Cieplutko ;*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaardzo ładne zdjątka :D

    http://talli-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, a zdjęcia są śliczne!!

    Pozdrawiam i zapraszam na najnowszy post >>> http://nicolenicky01.blogspot.com/2016/02/meetyt4-krakow.html ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne zdjęcia!
    Super koszula :)

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy i inspirujący blog :) Zdecydowanie będę zaglądać tutaj częściej :) Powodzenia i buziaki! :*

    http://nicoolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaa drugie zdjęcie od końca najlepsze! Koszula tez mega mi się podoba.♥
    zperspektywypatrycji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz przepiękną urodę! Twój uśmiech zaraża! Wspaniałe zdjęcia, bardzo fajny styl ubierania! Z niecierpliwością czekam na koleny post :)

    ksiezycova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja juz tydzien temu zakonczyłam ferię i zazdroszczę ci! :) Cudowne zdjęcia i sliczny plecak :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta koszula jest świetna! :) Fantastycznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podobasz mi się w tej odsłonie :) wyglądasz genialnie a sesja jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz, pasuje do Ciebie taka stylizacja:)
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. najładniejsze zdjęcia, kiedy się uśmiechasz :)drugie troszkę ciemne
    mój blog ... KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w pierwszym zdjęciu *•*

    OdpowiedzUsuń
  14. Przedostanie zdjęcie jest śliczne ! Masz bardzo ładny uśmiech :)

    Obserwuję :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę Ci tych ferii. Moje niestety już dawno się skończyły :C
    A zdjęcia są super, masz piękny uśmiech ;)
    Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zdjęcia i świetnie dobrana stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna stylizacja! Masz racje zdjęcia wyszły naprawdę cudownie :)
    Obserwujemy? daj znać u mnie na blogu :)

    http://sweets-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia i stylizacja! Taka lekka i doskonała na co dzień :).
    http://jejwysokoscjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna i zabawna Pani Julia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Motywuje mnie on do dalszego blogowania! :)