poniedziałek, 22 lutego 2016

122 dni

Hejka. Już mi minęła połowa ferii. Spędziłam je całkiem fajnie. Cieszę się, że mogłam poprawić swój kontakt z kuzynkami. Przez ten okres sporo snapowałam z Dagmarą i dostałyśmy od Was naprawdę świetny odzew ( nazwa snapa - Kramcia12 ). Dlaczego 122 dni? Może się już domyśliliście, a mianowicie chodzi o to, że właśnie wtedy zaczynają się wakacje. Oczywiście odliczając weekend'y, święta, rekolekcje i jakieś wycieczki to tych dni zostaje jeszcze mniej. Mam dla Was sesję z tamtych wakacji, której nie opublikowałam wcześniej. Po letnim wypoczynku rozpoczynam nowy okres w życiu : zmiana szkoły, środowiska, przeprowadzka. Trochę się tego obawiam ale jestem pozytywnie nastawiona. A Wy do której klasy idziecie po wakacjach?













 To już koniec mam nadzieję, że Wam się podobało. Przesyłam buziaczki Julka :)

18 komentarzy:

  1. Fajny post. Nie mogę doczekać się wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie zrobiono tobie zdjęcia. Ja niestety nie mam już ferii. Teraz tylko czekać do wakacji..

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sesja. Odliczam już dni do wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Ja też odliczam, cały czas. Po wakacjach idę do liceum więc też dużo się zmieni.
    Blog Rebeliantki- klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja idę do 3 gimnazjum :/
    Fajne zdjęcia :D

    Pozdrawiam.
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sesja :) Po wakacjach idę do 1 liceum. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super post

    kamilkopec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna , wakacyjna sesja <3

    Obserwuje :)
    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie wakacje to dosłownie istny raj, nie mogę się doczekać, szczególnie teraz, kiedy za oknem jest tak szaro i brzydko :) cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę cI że masz ferie. ja miałam w 1 terminie ale musiałam chodzić na kursy hiszpańskiego do szkoły, bo wyjeżdżam w kwietniu na 2 tygodnie. Było ciężko, ale zdecydowanie warto. ;)
    Sesja jest super, liczę na więcej takich postów. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja miałam jako pierwsza ferie. ;c
    Zazdro ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog czekam na więcej pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj odliczam do wakacji już nie moge sie doczekać ale powiem ci, że ten rok szkolny jakoś szybko mi leci ":)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mi też. Z jednej strony bardzo się cieszę, a z drugiej obawiam się, że to są najlepsze lata mojego życia, które tak szybko się kończą.

      Usuń
  15. Super zdjęcia. Ja już nie mogę doczekać się wakacji. Po wakacjach idę do 2 kl liceum. Podobno najlepszy czas. ;)
    Obserwuję
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też już nie mogę doczekać się wakacji :) *.* ładne zdjęcia


    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Motywuje mnie on do dalszego blogowania! :)