czwartek, 10 grudnia 2015

Autumn / session 2

Hejka! Jak tam u Was? Jak się czujecie? U mnie w sumie w porządku. Jestem teraz w trzeciej klasie gimnazjum, więc pisałam  próbne egzaminy trzecioklasisty i nawet jestem zadowolona. Matematyka była moim zdaniem ciężka, ale jeszcze do kwietnia się poduczę :). Jakiś czas temu byłam na zdjęciach z Natalką, ale jak to ja nie mogłam się zebrać i napisać postu. Zdjęcia są jesienne. Zdecydowanie bardziej niż ostatnia sesja, ale jak wiadomo ona była robiona w październiku. Nie zanudzam Was już i zachęcam do oglądania zdjęć :)

 
 
 
 
 
 


To już koniec mam nadzieję, że Wam się zdjęcia spodobały.Dajcie znać, czy pisaliście próbne egzaminy i jak Wam poszło. Przesyłam buziaczki Julia :)

18 komentarzy:

  1. Super zdjęcia��❤️����

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia ;)
    Obserwacja za obserację?
    Zacznij
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny blog i post `!

    http://callmechanel.blogspot.com/ - zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG ale ty jesteś piękna *q*

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze jesiennie eh..

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna stylizacja, uwielbiam zdjęcia robione przy torach bo dodają takiego klimatu :)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem niezłe zdjęcia :)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ta sesja, chciałabym zobaczyć ich więcej w twoim wykonaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje ulubione zdjęcie to, to czarno białe na torach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny płaszczyk i w połączeniu z czernią i botkami idealny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcie, życzę powodzenia na egzaminie trzecioklasisty.

    Zapraszam do mnie
    enjoy-lifeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdjęcie, życzę powodzenia na egzaminie trzecioklasisty.

    Zapraszam do mnie
    enjoy-lifeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia :)

    http://aleksandra-chelewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Grrrrr gimnazjum to byl moj koszmar, nie cierpialam tych nauczycieli, mialam beznadziejną klasę, a te 3 lata ciągnęły się w nieskonczoność grrrrr
    matma też zawsze byla moją zmorą :P hehe także Tobie życzę powodzenia :)

    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nie przekombinowane, jak to bywa na większości blogów- te dziewczyna powinny brać z Ciebie przykład :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku. Dziękuje. Strasznie mi miło :D

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Motywuje mnie on do dalszego blogowania! :)