wtorek, 9 czerwca 2015

Wrocław

 Hej wszystkim! Bardzo przepraszam, że tyle nie pisałam ale nie miałam na to czasu. Chciałam Wam to wynagrodzić i pomyślałam, że nagram Wam taki jakby Daily Vlog ale nie wiem, czy chcielibyście go zobaczyć. Jak tak to dajcie znać w komentarzach. Dzisiaj mam dla Was parę zdjęć z Wrocławia. Pojechaliśmy do niego na dwa dni z klaasą i mogę Wam powiedzieć, że było super. Z niektórymi osobami poprawiłam swoje kontakty, co mnie bardzo ucieszyło. Możecie mi wierzyć Wrocław jest śliczny. Najbardziej podobał mi się SkyTower i most zakochanych. Chociaż nie miałam swojego ukochanego na tym moście to razem z kolegą zrobiliśmy sobie fajne zdjęcia haha. Zapraszam do oglądania zdjęć :)












To już koniec mam nadzieję, że się podobało. Przesyłam buziaczki Julcia :*

10 komentarzy:

  1. Hahah ojej to ostatnie zdj z Piotrusiem wygrało haha xd ���� ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na Daily Vloga :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcemy Daily Vloga !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjecia

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia. Już wiele razy byłam we Wrocławiu na wycieczce i niestety to miasto mnie już znudziło.. :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wrocław jest naprawdę ładny, ja byłam tam rok temu, wszystko okey byłoby okey, gdyby nie przewodnik, który mówił o wieeeele za dużo, mimo to dobrze wspominam sam wyjazd
    pozdrawiam ^^
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie w tych miejscach ja robiłam sobie zdjęcia z miesiąc temu :D Zgadzam się, Wrocław jest bardzo ładny. Fajnie wyszliście z kolegą
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wrocław to przepiękne miasto <3
    _______________
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia <3

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne miasto! :D
    zapraszam do siebie :)
    http://ordinaryarsonist.blogspot.com/2015/06/zdupy.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Motywuje mnie on do dalszego blogowania! :)