niedziela, 21 czerwca 2015

Festiwal Kolorów

 Hejka! Jak się czujecie? U mnie pozytywnie. A nawet mogę powiedzieć, że ostatnie dni są jednymi z najlepszych w całym roku. Z dziewczynami z klasy spędzamy miło czas a najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że dopiero pod koniec roku zaczynamy się AŻ TAK ŁĄCZYĆ. Pojechałyśmy w sobotę na Festiwal Kolorów chociaż miałyśmy już rezygnować, bo padało. ALE było naprawdę super! Nie padało kiedy był nasz wyrzut, więc byłyśmy zadowolone. Poznałam tam dużo super ludzi i spotkałam Angelikę z kanału <littlemooonste96,> ale już Was nie zanudzam. Zachęcam do obejrzenia paru fotek :)













To już koniec mam nadzieję, że się podobało. Przesyłam buziaczki Julcia :*

9 komentarzy:

  1. Zazdroszczę tego że mogłaś tam być, ja niestety nie miałam takiej możliwości. Co do Angeliki, coś taka czysta po tych wyrzutach haha

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na festiwalu kolorów zawsze jest super. Świetne zdjęcia :)))
    http://second-nataly.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna stylizacja , super pomysl!

    http://xfashionbyus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam na takim festiwalu, ale super, że dobrze się bawiłaś :)
    gloriousdolls.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez chcialam w tym roku jechac, ale niestety przegapilam:(

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie napisane, naprawdę! Piękne zdjęcia, będę wpadać częściej, bo warto!♥

    Pozdrawiam!
    Poklikasz tutaj, proszę! W zamian zareklamuję Twój blog w następnym poście + zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeju festiwal kolorów to świetna sprawa, ja planuję w te wakacje się wybrać ;D
    zaobserowałam, miło gdybyś się odwdzięczyła :3
    ❤ zapraszam do mnie - http://donutworrybehappy.blogspot.com/2015/06/little-throwback-to-may-tragedia-z.html ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Festiwal kolorów to suuuper sprawa! Chciałabym się wybrac :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Motywuje mnie on do dalszego blogowania! :)