wtorek, 28 kwietnia 2015

Memories/Greek

Hej! Jak tam u Was? Ciężko było wrócić do szkoły po przerwie? 
U mnie pozytywnie. Trochę...dobra nie będę kłamać, bardzo nie chce mi się uczyć. A pociesza mnie fakt, że już tylko koniec kwietnia, maj, CZERWIEC ---- i są wakacje! A propos wakacji przychodzę do Was dzisiaj ze zdjęciami z mojego poprzedniego "urlopu". Uwielbiam wakacje tak jak pewnie większość z nas xd.
W tamtym roku byłam w Grecji na obozie i byli naprawdę super ludzie,dużo zwiedziłam i świetnie się bawiłam. Wychowawcy zawsze starali się nas rozbawić i zorganizować dla nas czas. A Wy jak spędziliście tamte wakacje?











11 komentarzy:

  1. Też czekam za wakacjami :) a mam tyle nauki ze to szok... Ale zapowiada się luźny tydzień bo 3dni wolnego bo mają testy..:)

    liloo262.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam baaardzo dużo nauki. Lajtowy tydziń ale jutro i w piątek piszę kartkówki xd haha :D

      Usuń
  2. Ja w te wakacje jadę do Grecji <3333 Na jakiej wyspie byłaś ?
    W wolnej chwili zapraszam Cię do mnie :* Może Ci się spodoba i zaobserwujesz, a ja się z wielką chęcią odwdzięczę :)) Tutaj masz link : Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie mogę się doczekać wakacji, a przy okazji śliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tam pięknie :3

    http://autographsandthoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne miejsce! :)

    polne-maki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny post, tak w ogóle to bardzo podoba mi się design i sposób w jaki piszesz posty. Będę zaglądać tu częściej! ♥

    Skomentujesz post u mnie? :)
    TUTAJ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wróciłam do szkoły po świętach, poszłam raz, i od tego czasu siedzę w domu z zapaleniem oskrzeli.
    Zazdroszczę takich wyjazdów, ja nigdy nie byłam za granicą.

    Zaobserwowałam i pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteśmy jeszcze młode i na pewno pojedziesz jeszcze nie raz poza granice naszej Polski :)

      Usuń
  8. Ja wakacje spędziłam w domu, zazdroszczę wyjazdu. :)
    vickey1444.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze spędzam je w jakiejś części z rodziną w górach :)
    Co do twojego pytania design robiłam sama :)
    Zapraszam na konkurs! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Motywuje mnie on do dalszego blogowania! :)