poniedziałek, 23 marca 2015

Londyn

Hej, na początku chciałam Was przeprosić za moją długą nieobecność. Dzisiejszy post miał się pojawić już tydzień temu, ale jakoś nie mogłam się do tego zabrać. Nie będę przedłużać
i już mówię o czym będę dzisiaj pisać. We wtorek poleciałyśmy 
(- ja, moja mama i ciocia) do Londynu. Było to moje marzenie
i w sumie mama postanowiła je spełnić, więc na jeden dzień wylądowałyśmy w mieście z moich marzeń. Było naprawdę super, starałyśmy się zwiedzić tak zwaną podstawę Londynu i myślę,
że nam się to udało. Oczywiście mama powiedziała, że tam jeszcze wrócimy a ja byłam najszczęśliwszą osobą na świecie, zapraszam 
do oglądania zdjęć z mojej wycieczki :)














Był to dosyć długi post ale mam nadzieję, że Wam się spodobał. Przesyłam buziaczki Julcia :*

10 komentarzy:

  1. Masz ciekawy blog, troszkę inny od wszystkich ;) Bardzo miło tu i chętnie będę Cię odwiedzała :) Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/03/uwielbiam-cay-swiat.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne. Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże kocham cie uwielbiam oglądać twoje posty AAAA FANKA NR. 1

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne zdjecia, ciekawa notka..sama robilas wyglad? jest cudny!!♥
    skomentujesz moją ostatnią notke? będzie mi bardzo ale to baaardzo miło :) mój blog : Wbijaj

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog, ladne zdjecia i jestes mega sliczna , masz ciekawa urode zazdroszcze wyjazdu :)
    Co powiesz na wspolna obserwacje ? ja juz ! :) zapraszam http://angelica-gurgul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. aż mnie naszło na podróż!

    OdpowiedzUsuń
  6. aż mnie naszło na podróż!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia! Zazdroszczę wycieczki! Widać że było fajnie!
    pozdrawiam i zapraszam również do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zdjęcia :) Zapraszam do siebie :)

    http://world-through-the-julia-eyes.blogspot.com/ (każde obserwowanie odwzajemnione)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Motywuje mnie on do dalszego blogowania! :)